Creative Commons Attribution 3.0 Unported (CC BY 3.0)
Ex libris Bibliothecę Academię Basiliensis1559
De adiunctis fortitudini que non//(aus
proprie fortitudines sunt sed quendam modum fortitudinis habent. Daneben auf der 1. Zeile:
Dicuntur autem et alie fortitudines secundum V modos. Bl.
qui autem insidiatur preconsilians et//(
. Ähnlich bricht Bl.con fitentur sed qualiter iustum uel iniustum est dubitatur qui autem insidiatur preconsilians et
eo quod haec melancolia rubei vini//(
. Bl.albei vini quod vaporosakorr. zu estvaporosum
Est etiam dubitacio//, Rest des Blattes leer. Fortgesetzt Bl.
>C II utrum felix est per se sufficiens indigeat omnicis<. Est etiam dubitacio circa felicem.
Queritur quid sit liber vite utrum quid creatum vel increatum videtur …–… se non esse predestinatos sicut cecus(zusen se non videre lumen
Anima non est. Tercia racio est quod omneund beginnt Bl.
Tercia racio est quod. Bl.ouse mobile a perfeccione sui motoris
secundum solas suas quiditatum intencionesmit der
sicut forme, Bl.
figure secundum solas suas quiditatum intenciones, bis hierher durchgestrichen, dann
sicut forme artificiatorum. Bl.
enim ea que primi ordinis estund lässt dann viereinhalb Zeilen leer. Bl.
que primi ordinis est intelligencia non est intelligencia tantum, weicht also von
Hugo. Quod deus sit in omnibus per essenciam. Sic probatur. Id quod est infinitum. Bl.ad secundum patet ex dictis
Iste liber est fratrum Ordinis Predicatorum conventus Basiliensis et est de librisfratris Johannis Tagstern . Oretur pro eo.darunter von anderer Hand in Bleistift: V guldin
Verschiedene ähnliche Hände des
Albertus super Ethicorum. Item super de causis. a k. 10
. Zwei Schliessen weggerissen. Spuren von Kettenbefestigung. Auf der Innenseite des pro Predicatoribus Basilee
. Innenseite des Nim ein halp lot enis, ein halp lot tillen samen, venchel same ein qwinsin, Oephe same ein quinsi, einen halben vier dunc semen. Die sol man pulveren unde nu/
.
Destrez (1935)
Aus dem Predigerkloster "a K 10" (Schmidt Nr. 426Bauer, Basler Zeitschrift für Geschichte 34, S. 257